lauantai 30. lokakuuta 2010


Mjauuau. Elsalla pyyhkii hyvin. Suolinkaisia ei ole näkynyt mailla halmeilla, mutta enpä minä Elsan vatsassa olekaan käynyt. Elsa on tainnut hieman pyöristyä sen matolääkkeen antamisen jälkeen. Ehkäpä se puri niihin eläviin matoihin, jotka ennen herkuttelivat Elsan ruokavarastoilla. En voi tietää varmasti, koska en minä mikään lääkäri kuitenkaan ole.

Elsa-rakas tuli viimeyönä tapansa mukaan sänkyyn nukkumaan, vaikka ystäväni, joka oli käymässä, nukkui minun vieressäni. Elsa ei siis pahemmin ujostellut häntä. En voinut olla varma siitä, tuleeko, koska sehän on tottunut nukkumaan vain minun ja kump
panini kanssa. Mutta tulihan se, ja oikein emäntänsä, eli minun, päälleni. Aamulla herättyäni Elsa oli meidän keskellä.

Mutta kohta täytyykin ihan oikeasti muistaa siivota Elsan hiekkalaatikko. Lähettäkää minulle kovasti muistutuksia!



Ps. Ripustettiin rakkaani kanssa tuollaisia perhosjuttuja kattoon. Nekös Elsaa hämmentävät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti