perjantai 16. maaliskuuta 2012

Omin sanoin

Mau. Ajattelin tulla moikkaamaan teitä ennen kuin vaivun uneen. Tiedän, että mun tekemiset kiinnostaa niin monia, että yritän nyt uhrautua sen verran tämän kerran.

Viime päivät on sujuneet todella leppoisasti, kun mamma on ollut vähän kipeänä. Se on maannut suurimman osan aikaa sohvalla tai sängyssä, niin mulla on ollut aina joku rapsuttamassa ihteäni, kun olen asettunut tarjolle. Se on hyvää vastapainoa sille, että viime viikonloppuna mamma oli jossain muualla. No, enhän mä nyt mitään lapsenvahtia tarviikaan, kun voin nukkua vaikka koko päivän jos mä niin päätän, mutta kyllä ne silityksetkin kelpaa.

Sitten tykkään kanssa kahtella ikkunasta ulos, kun ihmiset kävelee akkunan alta ja tielläkin kulkee vaikka minkälaista härveliä. En tiiä mitä ne on, mutta niin typeriltä ne näyttää, ettei niitä vaan voi olla kahtomatta. Välillä siellä lentää lintuja. Miltäköhän ne maistuis tosta mun ruokakupilta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti